VECKANS REPORTAGE: JAG BLEV MOBBAD VARJE DAG.

Datum: 2012-04-01 Tid: 21:30:08 Kategori: Selena Gomez♥
Från mobboffer till superstjärna. Selena Gomez har redan erövrat världen och flickvän till Justin Bieber. Inte konstigt att vi skulle vilja byta plats med henne.

- Det finns inget gulligare än att se en liten flicka som dansar till dina låtar och samtidigt sjunger dom högre än det. Det är en fantastisk känsla.
Att Selena älskar sina fans är det inget tvivel om. Det är pågrund av fansen att hon håller ut dag in och dag ut.
- Förhållandet som jag har till mina fans är det bästa med jobbet. Dessutom får jag resa över hela världen och lär känna nya människor.
Men jobbet har också negativa sidor, kan Selena avslöja.
- Av och till blir det lite för mycket. Jag har inte möjligheten att vara mig själv hela tiden, och det är speciellt äcklande när gamla män följer efter mig. Den delen av kändistillvaron ogillar jag starkt.
Selena har vant sig nu efter tio år i branschen att hantera pressen och att leva i lyx. Men Selena önskar först och främst att använda kändisskapet till att göra något för andra.
- Jag är den yngsta ambassadören för UNICEF och pågrund av den positionen som jag har så får jag använda rösten min till att lära mina fans vad som händer där ute i världen. Jag har varit i Afrika och sett hur familjer har det där. jag tror att det är viktigt att vi är mer uppmärksamma på hur andra har det, säger den unga ambassadören.
Nu har hon gjort stor succé med sitt tredje album, When The Sun Goes Down, med sitt band Selena Gomez & the scene. Även fast hon inte har skrivit alla låtar på albumet, så tycker hon att det är viktigt att hon kan relatera till dom.
- Även om jag inte har skrivit låten Who Says, så klara jag att känna igen mig i den. Det tror jag också att mina fans också klarar, säger Selena om sången som handlar om mobbning.
- Jag blev mobbad varenda dag på förskolan och högstadiet. Det är typiskt att folk vill trycka ner dej bara för att du brinner starkt för något. Men efter en sån lång tid så gör mobbningen dej till en starkare person. Dessutom hjälpte det mig att ha en bästa vän som stöttade mig hela vägen. Det fick mig att ignorera de negativa sakerna som jag fick höra av andra. Det gäller att inte ta ett nej för ett nej, och fortsätta kämpa vidare för det du tror på. Den 19 åriga stjärnan ger flera tjejer världen över en anledning att se upp till henne. I en intervju med magasinet Candy berättar Selena om hur hon alltid är sig själv.
- Något jag verkligen råder mina fans är att vara sig själva, det är inte värt att framstå som en person som man egentligen inte är. Det är väldigt lätt att vara någon som du inte är, bara för att du vill att folk ska gilla dej, sger Selena som erkänner att hon har gjort det.
- När det kommer till den delen, så var det inte så speciellt kul. Jag kände mig ynklig. Nu är jag väldigt ärlig med hänsyn till den jag är.

Postat av: Nora O

GÅ IN OCH ANMÄL DIG TILL BLOGAWARDS PÅ MIN BLOGG! :)



http://astoryy.blogg.se/2012/april/da-kor-vi.html#comment

2012-04-02 @ 17:25:02
URL: http://astoryy.blogg.se/
Postat av: Hanna

SV: hej du! (:

yay, länka mej först så länkar jag tillbaka!

Och tack så mkt! <3

Förresten sugen på en gratis design? http://justindrewbiebernyheterdesigner.blogg.se/?tmp=01212656

2012-04-03 @ 21:19:29
URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback