SVAR PÅ TAL!

Datum: 2011-10-23 Tid: 20:16:30 Kategori: SVAR PÅ TAL♥
Justinfan !!!:

Du borde skriva mer om justin mer bilder också :) 
Gillar bloggen !

Svar: hejsan! Det kanske jag kan ta och göra, de kommer nog lite längre fram, tack för att du gillar bloggen, kram!
~Jackie Jones


Postat av: Justinfan !!!

Tack för svaret !

2011-10-23 @ 21:21:28
Postat av: dima

Justin jag vill att du ska svara på frogan. Jag vet att du har kist Jasmine. Kan du göra slut med henne för att hon komer att veta det någon gång. Jag vill inte bri mig men jag vill att hon moste veta det. Du kan bli ihop med någon annan för selena gomez komer att göra slut med dig. Jag vill att du ska svara snäla.

2011-11-07 @ 21:01:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback